13 de des. 2021

"Quiero todo esto"




L'alumnat de segon hem treballat sobre un poema del José Agustín Goytisolo que comença així:

Quiero todo esto 
 
Quiero ser informado sobre lo que ocurre al más alto nivel
Quiero ver a la gente uno por uno
Quiero que me amnistíen por todo lo que pienso hacer de ahora en adelante
Quiero entrar en los cines sin pagar
(...)

El podeu llegir sencer aquí:
https://trianarts.com/jose-agustin-goytisolo-quiero-todo-esto/

Hem conegut el poema i al seu autor y hem fet els nostres propis poemes.

Aquí teniu un d'ells.


Jo vull cantar fins a deixar-me sense veu,
vull ballar fins a estar forta de tantes sensacions,
vull brillar més que una estrella,
vull ser com una estrella fugaç que per on passi
brilli més que res, vull tot això.

Sònia Sánchez 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada