28 d’oct. 2018

SORTIDA AL MERCAT DE SANTA CATERINA

Aquest dilluns els alumnes del grup d’hort vam fer una sortida al mercat de Santa Caterina de Barcelona.

Ens vam trobar a Plaça Urquinaona i vam baixar per Via Laietana fins arribar al mercat. Just abans d’arribar vam veure la Catedral de Barcelona.


Us deixem les nostres impressions:



“La sortida va estar força bé. En el mercat hi ha una gran varietat de fruites i verdures de diferents països; em va agradar molt. El que no em va agradar va ser el fet que no era molt gran”.
Vicente

“Vam veure tot de fruites i verdures: peres, pomes, taronges, pinyes, plàtans...”.


Dani


“Vaig veure moltes botigues a dins del mercat i també vam donar una volta pels carrerons del barri”.


Marc


“Em van agradar les verdures, però algunes eren una mica cares”. 


Iván


“Havia gent en el mercat. Havia fruites d’altres països. El mercat es va construir sobre un convent on vivien uns monjos”.


Arn


“Em va agradar molt el mercat i les botigues; era molt gran. Havien altres escoles i també poca gent. Vam trobar fruites amb noms estranys i el preu estava barrejat. Vam fer una fitxa per buscar preus i altres coses”.

Eric


“El dilluns vam anar d´excursió al mercat de Santa Caterina on en un paper vam anar omplint les preguntes sobre els productes , els preus... el que mes em va agradar va ser el lloc on venien les llaminadures”.


Màrius











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada