28 de juny 2015

RELATS CURTS - SEGON

Són uns relats a partir d'una foto i d'una frase d'inici  fets per l'alumnat de 2n.
Carme V.


LA TEMPESTA.
Un matí vàrem sortir a passejar per la muntanya, vam anar a un lloc de pícnic. Feia molt sol .Vam preparar el pícnic i tots vàrem anar a passejar. El paisatge era molt bonic. Estàvem caminant i de cop es va ennuvolar. Vam tornar al lloc del pícnic, va començar a plovisquejar i vam anar cap casa. En mig del camí de la muntanya va començar a caure pluja forta. Vàrem arribar xops a casa. El menjar del pícnic per sort no es va mullar. Ens vam dutxar per torns. Quan vam acabar, vam fer el pícnic contents en família, tots junts.
 Curs 2014-2015
Nom: Dani Liebana Valdés


EL JARDÍ

Després de caminar tot el dia, havia arribat a un jardí ben especial. I era molt especial perquè estava fet per un senyor que l’havia fet amb ampolles d`aigua i havia posat color a l’aigua, era per a una exposició de jardins.
Curs:2014-15
Abraham López Acosta


EL CAMÍ  

Passar per aquell camí no em feia cap gràcia perquè fa molt de temps va haver-hi una catàstrofe, un camió i un cotxe  van xocar. En el cotxe hi anaven tres joves que marxaven de festa i van morir aquella nit i el conductor del camió també. I per això no vull passar per aquell camí.

Jose Daniel Espinosa
25/3/2015


LA PINYA.

A sota l’arbre vaig trobar la pinya tota rosegada. Vaig saber que havia d’estar alerta, encara rondava per aquí... aquell maleït esquirol que em robava les pinyes del meu arbre fins que un dia li vaig posar un parany i  hi va caure i ja no va agafar més pinyes del meu arbre.

Osterfi Trinidad







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada