17 de nov. 2014

BARCELONA-MOLLET-ESCOLA

El dia 11 de novembre, els nois i noies de primer vam fer una sortida per anar de Barcelona fins l’escola Castell de Sant Foix. Vam quedar tots a Fabra i Puig. Després, el Pau i els altres professors ens van ensenyar a agafar el tren fins a Mollet. Allà vam baixar a l’estació de Mollet-Sant Fost.




Com que hi havia mercat vam aprofitar per fer una volta i veure la parada de l’escola; a més vam fer una volta per l’Ajuntament, i altres llocs del poble.

Més tard van agafar un minibús Sagalés que arribava fins dalt de la muntanya i ens deixava a uns quinze minuts de l’escola. Finalment vam arribar a l’escola.




Text: Jose Perrula

Fotografies: Alfonso López

3 comentaris:

ESCOLA VIVER CASTELL DE SANT FOIX ha dit...

Hola soc l´Alfonso, l´alumne de primer. M´ho vaig passar molt be, va ser molt divertit, va estar molt be aixi ja sabré anar a l´escola.

Anònim ha dit...

Jo tambe hi vaig anar. i m'ho vaig passar molt be

Omar Hattab ha dit...

Hola soc Omar Hattab i m´ha agradat l'excursió perque ja sabré anar de Barcelona a Mollet sol.

Publica un comentari a l'entrada