19 de nov. 2015

JORNADA D'ART FLORAL A CORMA

Ahir tres nois de l'escola van participar al taller d'art floral que va organitzar Corma.

Aquestes són les seves valoracions:


Ahir vaig estar a Corma a Vilassar de Mar. Vaig fer un taller d´art floral, decorant plantes. També vàrem veure el viver que tenen. Vàrem menjar allà.
Em va agradar moltíssim. M’agradaria tornar a anar-hi. Va ser molt guay.
 Alfonso L.

Ahir vaig anar a Corma. És un lloc on es compra material o planta i per decorar el jardí.
Era molt gran.
Vàrem fer un taller on podíem decorar amb els materials que ens deien. Hi havia un home i una dona que ens explicaven que havíem de fer.
M’ha agradat molt fer el taller perquè després ens van donar una bossa i ens podíem emportar el nostre treball a casa.
 M. Jose P.

El dimecres 18 vam anar a Corma, a Vilassar, un lloc on t’ensenyen  a fer art floral  una vegada o dues a l’any.
Vam fer una manualitat amb una Ponsètia, un test sense forat, unes varetes, una esponja rigida i una mica de silicona. El resultat final va ser bastant gratificant ja que la manualitat va acabar sent bastant bonic i em va agradar molt fer-lo.

Paulo D.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada